rambi3.reismee.nl

De laatste uurtjes in de kou...

En helemaal klaar voor de warmte... Alhoewel het morgenochtend nog wel even spannend zal zijn met sneeuw en ijzel op de weg en annuleringen op Schiphol.

De rugzak is ingepakt, alles compleet (hoop ik maar en wat ik niet bij me heb, koop ik daar gewoon :))

Zondag het afscheidsfeestje in Metz gehad... erg leuk! Heerlijk om zo veel vrienden even bij elkaar te hebben en nog even gedag te knuffelen :)

Het volgende verhaal komt vanuit een warm Bangkok, I love it!! :)

xx

Reacties

Reacties

Etter

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/album.php?aid=2099676&id=1250324586

Er

monique

Jawel.. het is zover.. je bent onderweg naar Schiphol.. ik hoop dat alles een beetje mee zal zitten, niet te glad, vliegtuig op tijd vertrekken etc.
Goede reis enne.. tja.. wij blijven dan wel achter in de kou;-)

adrienne

he lieverd nou als je dit leest zi je lekker op de kho san road ben jaloers en neem een biertje op ons he!!! je auto is zonder schade terug gekomen nou geniet dikke kussssssssss

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!