rambi3.reismee.nl

60 dagen Indonesie zijn voorbij! :(

Yep het is zover... ik moet Inonesie verlaten omdat mijn 60 dagen visum afloopt... had graag nog een week gebleven, maar dat kost te veel omdat nu nog te regelen :(

Mijn stilte dag op Nyepi ben ik redelijk goed doorgekomen, al was het soms wel behoorlijk moeilijk omdat je niks kon doen... ik heb veel gelezen, de was gedaan, mijn teennagels gelakt, 2x gdouched, doosje gevouwen (geleerd van Renee :)), gegeten, nog meer gelezen en nog meer doosjes gevouwen (techniek is behoorljk verbeterd) Ik had gelukkig wel electriciteit, maar alleen in de kamer, niet op mijn balkon omdat ip alles donker moest zijn. Ik was blij dat ik de volgende dag weer kon wandelen, s morgens voor de laatste keer naar de yoga geweest en de hele zondag en maandagochtend afscheid genomen van vrienden, restaurants en alle andere dingen die zo vertrouwd zijn gewordende afgelopen weken....Zucht!

Gisteren en vandaag nog even naar de kust in Seminyak om daar een vriend op te zoeken die ik een paar weken geleden heb leren kennen.... na 2 uurtjes op het strand alweer redelijk gekleurd, dus ik moet nog steeds heel erg oppassen hier.

Morgen via Kuala Lumpur naar Bangkok (dus een halve dag in vliegtuigen en op vliegvelden doorbrengen), waar ik Barbara toch nog even ga ontmoeten: Even bijkletsen en samen lachen ed ... ik kijk er erg naar uit!! :)

Daarna ws nog een paar dagen naar een eiland in Thailand om mijn reis in stijl af te sluiten ;) Over een week vlieg ik nl al weer naar huis, wat gaat de tijd snel op momenten datje het zooo naar je zin hebt!!

Reacties

Reacties

Ruud

Gaaf he zo lang weg,lijkt me echt super.Ik denk dat je na 2 maanden echt zo iets heb van ik wil hier blijven.Maar ja het is niet anders en je heb het toch maar weer gedaan en genoten.Tot gauw xxxx van alle Meliefjes.

Tina

Hey creabea!

Goed bezig jij! Zijn die doosjes vouwen net zoiets als origami? ;) Leuk dat je Bar nog ff gaat zien. Doe haar de groetjes en geef een dikke knuffel ok? Over een weekje alweer naar huis ja.. maar deze ervaring kunnen ze je niet meer afpakken. Koesteren lieverd!

Kus en kroel,
Tina xxx

Frank

Time flies........volgende week ga ik je weer zien....in the metz......better than before.....leuk!......geniet van je laatste dagen lieverd. xxx

matti

zo meis ,
inderdaad de tijd gaat zoooo snel ben je alweer bijna aan het einde van je reis.
jammer voor jou ......maar ook jammer voor ons .
zijn de verhalen ook weer voorbij maarja ik hoop je snel weer te zien dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!