rambi3.reismee.nl

Bali - Yoga!!

Yoga!!

Zondag vanaf de Gili islands weer per boot en bus terug naar Ubud gegaan. Helaas voor mij zag ik een treetje of 4 over het hoofd bij aankomst in de haven, en ging ik een meter lager vol op het beton.... en ik kan zeggen dat beton helaas niet meegeeft! :( Resultaat: een zwaar beschadigde zonnebril, een gecrashte mobieltje (en dat na 5,5 jaar trouwe dienst!) een in 100 stukjes gebroken UV-filter van mijn camera, gelukkig is mijn camera + lens nog wel heel! Een enorme blauwe plek op mijn heup en gekneusde ribben op de zelfde plek als 1,5 jaar geleden :(

Maar... Helen blijkt toch ook nu weer over wat veerkracht te bezitten, ben gewoon toch weer aan de yoga begonnen! eerste dag was flink doorbijten, maar heb nu helemaal mijn draai gevonden. Ben andere yoga soorten gaan uitproberen en er achter gekomen dat Yin- yoga en de slowflow soorten voor mij het beste werken: veel meer rust en zelfs mijn drukke geest kan dan even ontspannen. Ik voel me nu dus helemaal happy, blij en relaxed!

Behalve de yoga doe ik hier in Ubud ook een aantal workshops: waaronder ook een silvermaking workshop van 3 uur: ik heb zelf een ring en een teenring gemaakt en ben super trots op het resultaat! :) foto's komen morgen! Vandaag een hele intense en emotionele dag gehad tijdens een workshop over emoties en blokkades, een heel mooi moment op het eind: WOW!Verder klankschaal en chakra meditatie's.

Tijdens lunch in een kafe door een aantal jongens uitgenodigd voor een valentijnsparty in een villa met 3 zwembaden... ontzettend leuke avond gehad met heerlijk eten en tangolessen! Leuke nieuwe mensen leren kennen daar.. ik trek nu op met Diego (uit Uruguay) die mij prive lessen Qigong geeft en heb een paar hele leuke meiden ontmoet op de yoga en ontmoet elke dag weer nieuwe leuke mensen! :)

Ik heb besloten om niet meer te gaan reizen en hier lekker nog even te blijven, misschien had ik juist deze rust wel nodig! Vind Bali met de mensen, de offeringen 2x per dag, de geur van wierook, de yoga, de massage's in de natuur, mijn eigen huisje met terras en elke morgen gewekt worden door een haan, vogels en andere natuur geluiden.... en de leuke nieuwe ontmoetingen: helemaal geweldig! HAPPY!! :)

Big hug voor allemaal xx

Foto's komen morgen!

Reacties

Reacties

Renée

Ja, zal ik dan toch maar gewoon terugkomen :)?

Monique

Sterkte met je ribben, verder klink je erg positief, goed zeg!
Wat goe ddat je zo kan genieten van alles, ga daar vooral lekker mee door.
xx

Helen

@ Renee.... gewoon doen!! ;)
@ Monique... Voel me echt zo happy, ga dit vast houden hoor!

Sandra

Ojee, brekebeentje klinkt als een flinke smak! Maar gelukkig jij en je camera niet gebroken! Wel goed uitgekiend dat je erna relax-tijd had en geen zware trekking! :-)

Klinkt heerlijk daar, ik krijg gelijk zin in een lange pauze :-) Je verhalen geven ons in het grijze NL ook weer een goede zomerse oppepper hoor!

Thanks voor het zonnetje in huis hier en dikke kus!

Tina

Ben benieuwd naar je foto's van de silvermaking. Roeping misgelopen misschien? ;) Goed om te horen dat je zo happy bent! Als ik het goed begrijp blijf je daar dan tot je naar huis gaat?

Nou mop, kom dan maar heel even terug voor die hug uit Bali, i.p.v Gili ;) Wist niet dat je alweer verkast was..
Blijf happy, geniet van alles!

Dikke kus!

matti

ja geniet er nog maar van.
Blij dat je het zo goed naar je zin heb.
groetjes matti xxxxxxxxxjes

adrienne

he scheet zo ff niets van me gehoord en lees nu pas je laatste berichtjes hmm doe je wel voorzichtig ik ben nl dit keer ook niet naar het zh gegaan in de vakantie du s jij ook niet doen he!!! onze trip was ook echt te geweldig jee zeg wat hebben we veel bij te praten. nou geniet nog lekker daar denk aan je dikke kusssssssssss

Frank

En dat allemaal op Bali.........zou inderdaad ook iets voor mij zijn. Ben blij voor je dat je het zo naar je zin hebt en nieuwsgierig naar al je verhalen ... xxx

matti

dus je blijft nu lekker waar je bent.
Rust ...................lekker geniet er nog maar even van .
Matti xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx enz

Petr@ Plet

Hoi Helen, hier een berichtje vanuit de nachtdienst.
Nog lekker genieten de laatste weekjes, groetjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!