rambi3.reismee.nl

Paar daagjes op een eilandje - Nusa lembognan

Zoooo.... weer terug in Ubud (voor de 3e maal

Wink
)

Even een paar daagjes op een eilandje ten zuid-oosten van Bali geweest: Nusa Lembognan voor de hoognodige portie zon, zee, strand enz.

Laughing

Ik was samen met een spaanse meid van de yoga, klikte heel goed! We hadden een mooie kamer direct aan zee, maar het strand was een stukje verder weg.... we hebben verschillende super mooie stranden gezien (echt Bounty!), alleen helaas allemaal met een sterke stroming en vrij hoge golven, ideaal voor surfen, maar niet zo handig voor zwemmen :( maar nadat we weer eens fietsen hadden gehuurd en het eiland verder hadden verkend, kwamen we bij ons paradijsje: helemaal ten noorden van het eilandje vlakbij een mangrovebos lag ons ideale stukje strand: als een soort van prive zwembad in zee, omzoomd door mangrovebomen en met een heerlijke chill out op het water , rustige zee, helder water....de bediening van het barretje was erg vriendelijk en zette speciaal voor ons reggae muziek op.... cocktailtje, zon, zee en Bob Marley.... SUPER!!

Helaas hier op het eilandje weer elke dag regen en onweer gehad (in Ubud regende het nog maar 1x per 5 dagen) ..... heb wel een super mooie foto van de bliksem kunnen maken!! Afgelopen nacht zelfs een flinke storm! Gelukkig vanmorgen op de boot geen last meer van gehad!

Nu dus weer terug in Ubud en weer lekker aan de yoga, kijk er weer naar uit! Zit weer in het zelfde guesthouse en heb nu een nog mooiere kamer: 2 persoons bed, buiten badkamer, loungebed op terras en natuurlijk de hele beestenboel weer om me wakker te maken :) Zit hier trouwens erg in een dag ritme: wakker om ong 6 uur en val om van de slaap om 22 uur!! Wie had dat ooit gedacht ;)

Nog maar 3 weken tegaan en nu begint het plannen, HELLUP!! ... wat ga ik nog doen en waar ga ik nog heen? Moet sowieso de 10e het land uit zijn omdat mijn visum dan verloopt, dus daarna nog een weekje Thailand in het vooruitzicht, ookal zo vervelend ;)

Ik hou jullie op de hoogte van de laatste ontwikkelingen!

Dikke knuffel xx

Reacties

Reacties

Ruud

He meissi je hebt het nog super naar je zin dus lekker van genieten.Verlang je al naar huis of zou je er nog drie maanden aan vast willen plakken?Ben benieuwd naar alle foto's.We genieten met je mee,doe voorzichtig en nog veeeeeeel plezier XXX
Ruud

Helen

@ Ruud... ik kan er nog wel 3 maanden aan vast plakken hoor... regel jij het even met mijn werk? ;)
Ik geniet met volle teugen!!

Tina

Eindelijk weer een verhaal! Ik was je ff kwijt.. ;) (op facebook na dan) Blij dat ik weer op de hoogte ben van waar je nu bent, wat je doet en wat je nog wil gaan doen! :-)
Ja mop, nog 3 weken.. time fly's! Hoop dat die weken net zo fijn zijn en je net zo geniet als de afgelopen tijd!

Kussie
xxx

werner

hey travelchici had ff je verhalen niet gelezen maar zag dat je flink gevallen was hoop dat het beter gaat?ja en je mobiel word tijd voor een smartfoon dan-)geniet nog lekker .ik hoorde dat je elly waarschijnlijk niet ziet dat is jammer!hier alles oke mis niks energy was wel super!dikke kus tot gauw xxx

sandy

hey meis,wat een mooie foto's heb je gemaakt.geniet er nog lekker van,want de tijd gaat hard.fijn dat het zo goed gaat met je.heeel veeel plezier nog.liefs xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!