rambi3.reismee.nl

Bangkok

Jaja... daar zit ze dan samen met Barop Kho San Road, het backpackers paradijs in Bangkok :)

Vandaag in vogelvlucht:

Gelukkig ondanks sneeuw en ijzel op tijd op Schiphol, vlucht maar een half uur vertraagd... goede vlucht gehad en vanmorgen in alle vroegte met rugzakken op naar Bar... Een heerlijk weerzien :) Ontbijtje samen, even rond gehobbeld, herinneringen opgehaald aan andere jaren dat we onafhankelijk van elkaarin Bangkok zijn geweest.... ontzettend moe... uurtje of 2 op bed gelegen en moeizaam weer gestart met sight seeing... voelt tochwel weerbijna als thuis komen hier! Heel erg leuk om zo samen rond te lopen.... Laptop mee, alle foto's bekeken en nu op een gratis wifi-spot aan het internetten :) Zometeen nog even een massage voordat we hopelijk heerlijk gaan slapen in onze gedeelde kamer met douche/toilet...

Over een paar dagen meer verhalen en foto's!!! Nu erg moe door reizen, tijdsverschil, en 30C temperatuur verschil! maar....wel heel blij (en tikje onwerkelijk nog) om hier te zijn!

XX Helen

Frank

Klinkt goed lieverd...... en leuk je vriendinnetje daar te treffen......blij dat de reis goed was........veel plezier daar. Groeten aan Bar.
XXX

Ilham & Joeri

He lieffie,
Blij om te lezen dat je goed bent aangekomen en gezellig met Bar, de tijd door kan brengen. Klinkt heerlijk je eerste dagen..Geniet van elkaar en van de zon..(wish it was the same here)!
Hele fijne kerstdagen, dikke knuffels en dikke kus van ons

Miessie

Wijfie,

klinkt allemaal erg goed daar hmmmm
Lekker van genieten , maar dat komt vast goed.

Dikke kus voor jullie alle twee van ons.

alletwee SUPER stoer ;)

Miessie

Frank

Een hele fijne kerstavond en kerstdagen wens ik jullie in Bangkok...... nog oliebollen scoren op Ko San Road?

XXX

adrienne

he lieve scheetb zo ben blij dat ik je site weer heb !!! gelijk gaan lezen natuurlijk haha nou zie je helemaal voor me daar oh heerlijk op de kho san road ik proef gewoon de sfeer weer als ik er aan denk ben stiekem een beetje jaloers ;-)
Ik heb vandaag gewerkt de 1ste van de vier en ik kan je vertellen het was een kutdag een en al droevenis pfff hoop met de kerst iets gezelliger. nou drink nu een wijntje op jou dikke kus en hoop snel weer wat te lezen kussssssssssssssssssssssssss