rambi3.reismee.nl

Van de orde in de totale chaos!

Hallo daar...

Letterlijk en figuurlijk van de orde in de totale chaos gevlogen!! Wederom dus weer een kleine cultuurshock! Vanuit Singapore met de bus naar Kuala Lumpur gegaan en direct door naar Medan op Sumatra gevlogen (3 landen in 1 dag, leuk alle stempels in mijn paspoort! :))

In het vliegtuig al gelijk een Leuke Nederlandse meid ontmoet die een paar maanden vrijwillegerswerk gaat doen hier op Sumatra. Daarna op zoek naar een guesthouse, degene die ik wilde was al vol, maar tref daar net toevallig 2 Nederlandse meiden, die al een tijdje in Indonesie zijn en 2 maandenstage hebben gelopen in een ziekenhuis hier. Ga morgen direct met hun de jungle in op zoek naar de Orang Utangs :) Eigenlijk wilde ik even bijkomen en op mezelf zijn, maar ook weer heel leuk dat het zo loopt! Mijn kamer voor de nacht is ook weer even heeel wat anders, een gammel doorgezakt bed in een kale kamer... 'wc' en 'douche' (titel niet waardig) moet ik maar even doorheen kijken, tis maar voor 1 kort nachtje... gaan morgen om 7 uur al op pad! Ook het geld weer even wennen trouwens.... je bent hier zo miljonair, 1 euro is 15.000 roepia's, wat een gedoe met die nullen zeg!

Jullie horen het alweer, Helen is weer in haar element ;)

Tot na de jungle xx

Reacties

Reacties

monique en marco

Wauw!!!Orang Oetangs zoeken, nu ben ik toch wel wat jaloers zeg;-)
Super, geniet van alles wat er nu op je af komt.
Wij hebben ook vakantie geboekt dus kan niet bij het etentje zijn als je terug komt..wat nog even duurt.. maar dat halen we wel in.
Enjoy!!!
x mar en mo

Miessie

Goed bezig wijfie , heerlijk om je hier een beetje te volgen !

Dikke kus

adrienne

hallo lieve scheet
zo heerlijk zeg had even niet gekeken en nu heel wat te lezen. klinkt helemaal goed zeg!!!! ben redelijk jaloers en kan niet wachten tot wij op pad gaan pffff nog 16 dagen hihi.
autotje doet het nog prima! en ja mis je toch alwel een beetje ;-) ga nu nog ff naar je foto's kijken. Geniet scheet hele dikke kus en knuffel xxx

matti

Hey meis hier ben ik dan weer.
Lees dat je het super leuk hebt maar ja had ook niks anders verwacht.
het weer daar lekker nou hier dan niet.
Je zal nog wel heel wat mee maken ,dus ben weer erg benieuwd naar jou verhalen.
Nou geniet er van denk aan je dikke kus matti

Kim

Hey!

Ben benieuwd hoe je de oerang oetangs vond! Ganda, de manager van het weeshuis, gaat me over 2 maanden als ik mn visum moet verlengen, meenemen naar de oerang oetangs! Maar de douche en wc's hier, tsja, vooral onderweg vond ik het heeeel erg haha dus was blij dat Ganda wc papier voor mij gekocht had! Echt, ik snap niet wat ik met dat bakje water moet doen, zonder een handdoek!! ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!