rambi3.reismee.nl

Vulkanen beklimmen, part 1

Afgelopen dagen nog heerlijk relaxed vertoefd in mijn hutje met veranda met uitzicht op de rivier miden in de jungle.

Zaterdag de jungleparty gehad... elke zaterdag een must in het dorpje, vozowel locals als backpackers. Oke. ik dus ook heel nieuwsgierig en ondertussen had ik al aardigwat bekenden/vrienden hier, dus... eerst in de stemming komen in het guesthouse met ong 12 man/vrouw... gitaar was natuurlijk aanwezig, er werd gezongen en de nodige drank genuttigd... voor mij een goedkope whiskey gemixt met cola (te veel bier is niks voor mij).... rond 1 uur naar het feest een gusesthouse verderop... muziek best lekker (house, top 40, local songs ed) Ik heerlijk aan het dansen, nog 1 biertje gedronken... en ineens gaat het licht uit bij mi!! Jeetje ben nog nooit zo dronken geweest, en ik kan jullie vertellen, dat gaat ook nooit meer gebeuren, wat een ellende!!! (Tina denk Zwarte pad van d zomer en Henk denk omarming w pot jaren geleden!) Gelukkig werd ik goed opgevangen door Heleen (een Nederandse meid die verkering heeft met 1 van de gidsen) en door mijn verliefde Indonees. Ze hebben heel lief voor me gezorgd en veilig naar mijn kamer gebracht. Volgende dag een giga kater en pas rond 15 uur in staat om te eten, heel de dag niks gedaan, gelukkig een lekkere kamer en een goed guesthous, dus dat was oke :)

Rest van de dagen lekker geluierd, gezwommen in de rivier, gekletst met de locals en de backpackers, gegeten (jammie: nasi, sate, gado gado), fruitshakes gedronken, wakker geworden van apen op mijn dak en op mijn veranda, wandeling gemaakt naar de batcave, met mijn verliefd Indonees op pad(hij is cute), wakker gehoudn 's nachts door het geluid van de rivier, elke avond regen en dan lekker in het guesthouse luisteren naar regen op het dak en ondertussen gitaar spelen en zingen :)

Vandaag was het zover, ik ging echt verder, al had ik daar nog wel even kunnen blijven hoor. Dus vanmorgen met 2 andere backpackers de bus in: Minibus, iets duurder dan de locale bus (40 cnt om precies te zijn) maar meer ruimte... jaja, in een busje van 10 pers zaten we op een gegeven moment met 11 volwassenen en zo'n 10 kinderen... heerlijk hutje mutje op elkaar.! Oke, toen in de hoofdstad in een andere bus, snel snel... toch gelukkig nog even kunnen plassen, want geen stops daarvoor onderweg... misten onze stop, gedoe en eruit, adere bus terug, gelukkig een hele lieve studente die ons een beetje hielp, rest sprek geen engels en mijn indonisisch is nog niet goed genoeg ;) Nu in een heerlijk kamer in een goed guesthouse, deel de kamer wel met een koreaan, anders te duur! (8 euro nl :))

Net een mooie zonondergang gezien met op achtergrond de vulkaan die ik morgen ga beklimmen! (oh help, waar begin ik weer aan?? met de spierpijn en de ervaringen van de trekking nog vers in het geheugen!!)

Foto's plaatsen lukt helaas nog niet, komt echt zo snel mogelijk!

Morgen meer nieuws van mijn gestunte op de vulkaan (actief!!!)

xxx

Reacties

Reacties

Tina

Owww.. meis.. wat zal jij je idd ellendig hebben gevoeld! :s Fijn dat er mensen waren die je goed opgevangen hebben! (net als jij toen bij mij ;) ) Morgen een nieuw avontuur.. ben benieuwd! Kijk uit voor de lava mop ;)

xxx

adrienne

he doe jij is een beetje rustig aan daar met dat gezuip!!!! niets voor mijn controle vriendinnetje ;-)
geniet scheet dikke kusss

Suzanne

Wederom een mooi verhaal! Hmm lag niet aan jou hoor, maar aan de goedkope wiskey! :-)

xxx

Belin

Heerlijk al die verhalen :)
JE hebt het geweldig naar je zin, goed te lezen.

enne, laat die drank indd maar staan hahaha
kus en liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!