rambi3.reismee.nl

Gili Islands... zon, zee, strand, palmbomen, cocktails & Bob Marley :)

Jaaaaa....

Helen is helmaal aan het bijkomen op de Gili islands boven Lombok. Alles wat hoort bij een bounty eiland is hier aanwezig: zon, blauwe zee, wit zand, palmbomen, cocktails, Bob Marley bij een geweldige zonsondergang, eten, drinken, barretjes :)

Behalve lui zijn heb ik ook nog een aantal actieve dingen gedaan hier: fietsje gehuurd en het eiland rond gefietst, al moest je de helft wel lopen omdat de'weg' voor een gedeelte uit heel rul zand bestond. Verder een snorkeltrip gedaan: dat betekende op een bootje, varen en op 3 plekken het water in om de mooie onderwaterwereld te aanschouwen, heel vervelend allemaal ;)

Ik heb op de boot hierheen een Amerikaanse man leen kennen en trek met hem op, verder nog 2 spanjaarden en nog een Amerikaan leren kennen, gezellig!!

Nu aan het uit denken wat ik hierna ga doen (ook heel zwaar werk ;)) Eigenlijk wil ik wel naar Komodo om de Komodo varaan (enorm grote lizzard) van dichtbij mee te maken , maar dat is behoorlijk prijzig en betekend 4 dagen en nachten op een boot zonder luxe.... hmmm... ik laat het jullie allemaal nog weten.

Nu eerst een douche en dan naar de zuidkant van het eiland lopen voor de zonsondergang met Bob Marley en fire jugglers op de achtergrond.

IK GENIET! :)

xx

Tina

Bounty eiland, snorkelen, fietsen, eten, drinken, lekkere muziek.. ohhh.. wat klinkt dat goed! Heerlijk meis! Ben je al helemaal opgeknapt?
Nou, GENIET nog even (ja.. met grote hoofdletters!) en ben benieuwd wat voor plannetje je aan het maken bent voor wat je hierna gaat doen!

Hvj,
Tina

Sandra

Hé daar, wat een ellende daar zeg :-) Zo relaxed eilandje is toch helemaal niks :-)

Ha, ha, geniet ervan, je hebt het verdiend na al je belevenissen en ziek zijn! Gelukkig ben je weer super aan het genieten!

Had wel je verhalen gelezen, maar schaam, schaam, nog niet eerder een berichtje achter gelaten! Heb het er maar druk mee, jullie verhalen en Bar d'r administratie, hi, hi, wel leuk hoor!

Dikke kus, San

Suzanne