rambi3.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Helen

Barbaraaaatje

Lieve Helen,

Nu winter en inderdaad op een zonnig terras aan het strand in de zomer kwamen onze reis-plannen naar boven borrelen. Nu is het bijna zover!

We gaan er echt een bijzondere reis samen van maken. Voor het eerst Kerst en Oud en Nieuw in Thailand. Wow!! Dat moet gewoon super gaan worden. Ik heb net de kerststerretjes gekocht die we gaan aansteken met onze blote voetjes in het zand bij 30 graden ofzo (okee avondtemperatuur van ruim 20 haaaa) !!! ;-) Hopelijk doet de douane niet moeilijk over mijn gevaarlijke sterretjes hi hi ...

Het gaat allemaal goed komen en wij gaan eerst samen en daarna alleen een fantastische mooie reis maken met veel nieuwe en mooie indrukken. GENIETEN.

Dikke kuzzzzz van mij en tot in Bangkok

(dat klinkt nu eens leuk)

xxx

Martijn

Lieverd,

veel plezier en geniet ervan!!

tot in de lente!!

xxx

Martijn

wij uit ommen

Hey,

Nog even en dan heb je je "afscheidsfeestje"!!
Geniet ervan.
Dan nog 2 nachtjes en dan is het zover, alweer zo'n geweldige reis maken.
Ga ervan genieten en ik weet zeker, dat weer van hier zul je voor geen goud missen. We zullen aan je denken als wij met onze snowboots, dikke sjaal en handschoenen aan onze sterretjes afsteken 31 dec.

Nou schat, we love you en tot heeel snel alweer.

Edwin, Karen, Lucas en Kemi xxx

R&C

Vanaf het (nu) witte NL gaan we je volgen.

Goede reis.
R&C