rambi3.reismee.nl

Laatste relaxdag is aangbroken!

Vandaag is mijn laatste echte relaxdag aan het strand... dus genieten van zon, zee, massage op het strand, lekker eten, leuke ontmoetingen, cocktailtje met zonsondergang ed :)

Woensdag gaat een hele, hele lange dag worden met taxi's/ ferry/ bus/ shuttlebus en een 12 uur durende vlucht naar huis!! (Koh Chang - Bangkok - Amsterdam) Donderdagochtend om 9 uur Nederlandse tijd land ik als alles goed gaat in Amsterdam.

De laatste week dus doorgebracht in Thailand, eerst vanaf Bali via Kuala Lumpur naar Bangkok gevlogen om daar Barbara weer even te zien! Was onzettend leuk om elkaar na 2,5 maand weer te zien, hebben heerlijk bijgekletst en weer leuke ontmoetingen gehad :) Na 1,5 dag samen weer alleen op pad, zij naar Koh Lipe en ik naar Koh Chang (ligt dichterbij Bangkok en was voor mij dus makkelijker omdat ik niet zo veel tijd meer had). Ik eindig mijn reis dus bijna op de zelfde manier als ik hem begon: in Bangkok en op Koh Chang (zit dit keer alleen op een ander gedeelte van het eiland). De laatste dagen dus lekker kunnen bijkomen op het strand en weer leuke nieuwe ontmoetingen gehad.

Thnx allemaal voor het volgen van mijn reis en zie jullie heel snel weer! xxx

PS: Bestel een zonnetje voor mij, heb regen genoeg gehad hier! :) .....nu zelfs ook in Thailand regen... wat is dat toch deze vakantie met al die regen????

Reacties

Reacties

matti

nou ................meis
terug........... naar .........NEDERLAND........... een ..........goede ..........vlucht......... dikke kus

Janneke

Naar huis... dat is snel (de tijd vliegt). Geniet nog van je laatste relaxdag en een goede reis terug.
Aan het zonnetje wordt gewerkt in Nederland :).

Tina

Die laatste weken zijn voorbijgelogen! Ineens ben je deze week weer thuis.. Zal wel vreemd voor je zijn.
Zonnetje is besteld (vandaag trouwens de hele dag zon en 16 graden!) en zal vanavond een gebedje doen op mijn knietjes en de weergoden verzoeken de zon te laten stralen als een welkom voor jou donderdag!

Kus voor jou!

Sandra

Net als Tina heb ik het zonnetje voor je besteld! Heb bevesting van de weergoden dat ze speciaal voor jou hun best gaan doen :-)

Héeeeeeeeeeele goede reis, hopelijk slaap je lekker tijdens de vlucht! En kom gauw een thee'tje of vers fruitsapje doen, wil de foto's in het groot zien, zelfs de gebouwen! :-)

Kus San

Suzanne

Een hele goede en veilige reis gewenst, kom maar gauw naar huis, dan kan je weer nagenieten!

xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!